Sięgając po własne marzenia

Najtrudniej opisać jest - siebie, bo patrzysz w lustro i tak naprawdę nie wiesz od czego zacząć.
Myślisz: pewnie lepiej zrobią to inni, Ci co patrzą z boku... i niech tak pozostanie.
Ja dziś postanawiam napisać tylko:

Witam wszystkich
Mam na imię Kasia
z zawodu jestem lekarzem dentystą


Dziś jest ten moment, kiedy rozwijam skrzydła.... mam nadzieję, że wystarczy mi sił i możliwości, aby unosić się coraz wyżej, bo człowiek doskonali swoje umiejętności i rozwija swoje pasje przez całe życie.
Ważne jest żeby w końcu dolecieć do punktu satysfakcji i stwierdzić: zrobiłam/zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, czuję się spełniona w życiu. Tego spełnienia życzę sobie i wszystkim czytelnikom.
Moją całą pracę zawodową, wszystkie cele jakie już osiągnęłam i wyzwania, które jeszcze przede mną dedykuję mojej Ukochanej Rodzinie. To dzięki Niej w życiu mam siłę aby dążyć do realizacji marzeń. To Oni ukształtowali moją osobowość i przyczynili się do tego, że stoję tu dziś i rozpoczynam nowy etap w życiu zawodowym. To ich wsparcie i miłość sprawia, że jestem szczęśliwym człowiekiem.
  
                                                                                                                                                                                                                           fot. DENTIKA

Ten blog nie będzie miejscem na specjalistyczne wpisy. Będzie raczej zbiorem skrótów myślowych, może czasami wybranych przypadków, porad. Chciałabym, żeby znalazły się tu wątki nie tylko z zakresu stomatologii/ochrony zdrowia, ale również zwyczajne, pełne optymizmu opisy dnia codziennego.
Postaram się rozbudować go tak, aby każdy mógł znaleźć tutaj coś dla siebie: jakąś poradę, może wsparcie, impuls do działania, nic wyjątkowego, bo będzie to zwykłe miejsce w naszym zwykłym codziennym życiu, może trochę bardziej pokolorowane pozytywną energią. Chciałabym również, żeby twórcami byli ludzie, których może zaciekawi moja osoba, z którymi mogłabym wymieniać poglądy, zaprzyjaźnić się.
Jestem otwarta na wszystkie uwagi, pomysły, pytania...


kontakt
kasiacl@wp.pl


                                                                                                                                                                                                                    fot. DENTIKA

0 komentarze:

Prześlij komentarz